Nezlenez

İkisi de hemen hemen aynı yaşta ve adaşlar.
Birbirlerini tanımıyorlar ama biliyorlar.
Allah bir fiske vurdu bana ve onları tanıma fırsatı buldum. 
Teşekkür ederim :-)


Ortak yanları, beni tanıyorlar olmaları. :-)
İşlerini çok seviyorlar, idealleri var, gelecek planları var.
Bazılarınız onları benden duymuş olabilir.
Eğer onlar denk gelir de okursa bu yazımı, kendilerini tanıyacaklardır.
 
Onlar benim bir nevi İmaj Meykır'larım. Beni baştan yarattılar ve şimdilerde rötuşları yapıyorlar.
 

Onlardan biri beynime, unuttuğu sağ bacağımın ve kolumun, hala var olduğunu ve onları nasıl kullanacağını yeniden öğretti. 
Resmen beynimle sağ tarafım arasındaki bütün kablolamayı yeniden oluşturdu.
Onun sayesinde, sağlıkta esas olanın beyin olduğunu, kafamın içinde bir kuklacı oturduğunu ve bedenimin sadece etten kemikten bir kukla olduğunu anladım.

Beyni şaşırtmaya gelmiyor, o isterse yürütmez, o isterse gördürmez. Kolun bacağın gözün sapa sağlam olsa bile.
 
Onun sayesinde kalem tutmanın, sırtı kaşımanın, koşmanın, merdiven çıkmanın vs ne zor hareketler olduğunu, yüzlerce binlerce kasın sinirin ayrı ayrı yönetildiğini ve beynimizin bunları ne kadar seri bir şekilde ve hatasız yaptığını anladım. Hele bir de düşünün ki; sırtınızı kaşırken merdiven çıkabiliyorsanız, yatıp kalkıp allaha şükredin.
 
Beyni asla şaşırtmayın. Doğru besleyin onu ki, doğru çalışsın. 
Fazla alkol aldığımızda düz yürüyememenin , çift görmenin , peltek konuşmanın nedenini de anladım. Beyin şaşırıyor.


Yormayın beyninizi. Strese sokup iş yapamaz hale getirmeyin. O yoksa çişinizi bile tutamazsınız.

Aman diyim.

Onlardan diğeri, yorulan beynimi sakinleştiriyor. 
Onun sayesinde nefesime ve bedenime odaklandıkça , beynim dinleniyor. 
Nefes alıp verirken, hücrelerime kadar oksijen yolladığımı düşündürüyor. 
Nefesimi izledikçe dinleniyorum.
Dinlendikçe kendimi tanıyorum, oksijenin ne kadar önemli olduğunun anlıyorum.
Nefes alıp vermek, hayatın ta kendisi.
 
Tektek bütün kaslarımı gevşeterek bambaşka alemlere gidiyorum. Hafifliyorum. Deriiiiin deriiiin dinlernirken , artık olumlu hayaller kurabiliyorum. Bulutun üstünden kayıp düşenlerden değilim. :-)
 
Benim bedenimi dengede tutabilen bir beyne, yeniden kavuştum. :-) Beynimizin, bedenimizi tek bacağımızın üzerinde ayakta tutabilmesinin ne demek olduğunu hayal edebiliyor musunuz? Kuklacı olsanız... Hangi ipleri çekersiniz??
Ben bunu her defasında içimde yaşıyorum. Ya siz?
 
Artık ben çok dengeli bir adamım.
 
İkinize de çok teşekkür ederim kızlar :-)
Sizi tanıdığıma çok memnunum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak