Psikolojinizi bozdurmayın

Bir gün taksiye bindim.
Son aylarda fazlasıyla taksi kullanıyorum zaten.
Bende para-bol tabi. Hatta hiper-bol. :P

Şoför beni görünce alıştığım şekilde , diğer meslektaşları gibi , sorularını ardı ardına sordu:

- Nereye gidiyoruz?
- ASM Ataşehir
- Hayırdır abi, geçmiş olsun, kırık mı?
- Felç
- Geçmiş olsun .  Hiç belli olmuyor.

Nasıl birşey bekliyorduysa felç için :)

- Nasıl oldu abi?
- Durup duruken oldu.
- Neden olmuş. Pıhtı mı?
- Beynimde damar tıkanmış, inme yani aslında. Stresden dedi doktor.
- Aman abi kendine dikkat et. Stres çok kötü birşey. Adamın psikolojisini bozuyor.
- Doğru söylüyorsun, bana da ders oldu. Ama her zaman karşı koyamıyorsun. Bin türlü olay oluyor sinirini bozacak.
- Yok abi aldırmıycan. Psikoloji çok önemli birşey, dedi ve kendinden bir örnek verdi:

- Bak abi benim kredi borcum var epeydir. Öldürseler ödeyemem. Artık kullanmıyorum ama olan oldu bir kere. Vallahi param yok. Banka kaç defa aradı, para yok dedim. Sonra bir avukat beni aramaya başladı. Yok dedim, param yok. Kazanayım vericem dedim. Adam ısrarla arıyor. Haciz koyacaklarmış. Hergün arıyor. Baktım stres oluyorum, psikolojim bozuluyor, verdim savcıya.
- Nasıl yani?
- Savcılığa suç duyurusunda bulundum, beni rahatsız ediyor adamın biri diye. Artık onun sorunu olsun abi.
- Ama sen borcunu ödemiyorsun. Adam niye suçlu oluyor?
- Tamam benim borcum borç, param olunca faiziyle öderim ben. Adam benim psikolojimi bozarsa ben taksicilik yapamazsam, nasıl para kazanıcam. Verdim savcıya.
- Peki ne dediler?
- Daha dün verdim abi. Ama bir rahatladım ki, sorma. Yoksa senin gibi olacaktım demek ki.

Geniş olmak lazıııııım. :)

Yorumlar

Unknown dedi ki…
:))) Çok iyiymiş senin taksi şoförü :)
İyi yapmış valla.
Adam haklı ruh hali bozulunca nasıl şoförlük yapıp, borcunu ödeyecek :)

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak