Bugün 1 Yaşımdayım

30 Temmuz benim doğum günüm demiştim.

Bundan tam bir yıl önce, hayatıma çeki düzen vermem için küçük bir dokunuşla uyararak;

- Bir kulunun, istersen yarısını, bir anda alıp , ne kadar zor geri kazandıracağını
- Nefes alıp-verebildiğime, yataktan kalkabildiğime, yürüyebildiğime, giyinebildiğime, tutabildiğime, dokunabildiğime gün boyu şükran duymam gerektiğini

- Ayağımın başparmağını oynatabildiğim için bile mutlu olmam gerektiğini,
- Sağlıklı yaşamaktan daha önemli hiçbirşeyin olamayacağını,
- Sağlık olmadan diğer hayallerimin hiçbir anlamı olamayacağını,
- Bedenime, terkedeceğim güne kadar iyi bakmam için spor ve sağlıklı beslenmenin önemini gösterdiğin için

- Değiştirebileceğim şeyler için sağlığımı bedel olarak ortaya koymayacağımı öğrettiğin ve
- Herşeyden önemlisi, sağlam vücudun sağlam kafada olabileceğine inandırdığın için

- Yaşanmışların geçmişte kaldığını, bugünün yeni bir gün olduğunu, dünü ve yarını düşünmenin bugüne hiçbir katkısı olmadığını
- Geçmişteki hatalarımı düşünerek bugünü mutsuz geçirmemin yarına hiçbir faydası olmadığını
- Bugünü, yarının endişesiyle mutsuz geçirirsem , yarın zaten mutlu olamayacağımı
- Dünyayı değiştireceğime, kendimi değiştirmemin daha kolay ve başarılabilir olduğunu
- Başka mutlu insanların yanında gezerek mutlu olunmayacağını, mutlu olursam diğer mutlu insanların çevreme toplandığını gösterdiğin için

- Etrafımdakileri yeniden tanımama ve dostluklarımızı pekiştirdiğin
- Çevremdeki tüm iyi insanların koruması altına beni soktuğun
- Bu dönemde hep iyi ve yeni insanlarla karşılaştırdığın ve
- Hepsinden de önemlisi O'nu tekrar tanımamı sağladığın için

Allah'ım sana teşekkür ediyorum.

Ama ben hala tam akıllanamadım!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak