Evrenden talep yaparken dikkat :)


Evren'den talep yaparsanız ne anladıysa onu veriyor.
Denedim gördüm.
Paketten yanlış şey çıkarsa bilin ki talebinizde bir hata var, bir eksik var. :)

Evrenin çağrı merkezi yok, dolayısı ile interaktif olamazsınız, talep yaparken.
Doldurulacak bir form da yok ortada,  ki yol gösterici alanlar da yoktur.
Sizi cevapsız bırakmamak için anlamadığı boşlukları kendi doldurup , isteğinizi karşılar.

Bu bazen sakıncalı sonuçlar doğurabiliyor tabi.

Gençken erken yaşta çocuk sahibi olup, onunla kardeş gibi büyümeyi isterdim.
Çünkü ben maalesef  babamı erken kaybettim ve onunla büyüyemedim.
Fakat dileğim yanlıştı, o yüzden yerine gelemedi.
"Erken evlenip" çocuk sahibi olmak istediğimi söyleseydim belki bugün evli de olur, baba da olurdum :)
Naapsın, bölünerek çoğalamayacağıma göre!!!

Yaklaşık bir yıl öncesinde "Şöyle 3 ay ücretsiz izin de olsa dinlenmeye ihtiyacım var ama talep etsem bile vermezler" diyordum, hemen hemen her gün.
Ne oldu sonra!
Kısmi felç geçirdim.
Üç ay evde raporlu yattım.
Üstelik bonus verdi : Ücretli.

Hastahanede "Allah'ım sen beni yanlış anladın" dedim ama doğru anlamıştı.
Ne yapacaktı ki, izin formumu mu dolduracaktı, yöneticimin aklına mı girecekti!

Arkadaşlarıma derdim ki "Bu şirketin Marco Paşası oldum, benimle ilgili olsun olmasın herşey bana soruluyor, artık soru duymak istemiyorum"
O dönemde sağ kulağım tıkanmıştı.
Doktorlara gittim, kulağımda duyma kaybımın olmadığını söylediler.
Daha çok burundan ve genizden şüphelendiler.
Raporluyken farkettim ki kulağım duyuyor.
Stres gidince o da açıldı :)
İnanmayacaksınız ama ben bunun bir beyin olayı olduğuna inanıyorum.

Ve hepsinden de ötesi, evrenin içimizde olduğuna inanıyorum.
Beyin ne istersek onu gerçekleştiriyor.
Sözlü olacağımız gün hasta taklidi yapalım derken, ateşlenen biz değilmiyiz.
Ölümcül hastalığa yakalananlara sahte ilaç vererek iyileşeceğine inandırıldıklarında, iyileştiklerine tanık olunmuyor mu!

Ben ne zaman hastalansam, annem babam eve yeni bir oyuncak getirirdi.
Zıpkın gibi kalkardım yataktan.

Bakalım bu yıl başında düzgün bir dilekte bulundum, hiç bir (önemli) parametreyi boş geçmedim. Sanıyorum gerçekleşecek.
Çünkü hiç bu kadar huzurlu ve güvende hissetmedim kendimi.
Geliyor gibi.
Gençliğimde yaptığım hatalı isteği telafi ederim inşallah :)

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Meraklandim simdiden.. Insallah dileklerin gerceklesir dogru ve hayirli sekilde :-).. Ozlem D.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak