Bugün Elliyim

Yaşımdaki onlar basamağı her değiştiğinde aynı duyguyu mu yaşadım acaba!
Düşünelim

10'a geçişi hatırlamıyorum
20'ye geçiş, adam olmuştum, genç olmuştum
30'a geçiş olgun hissettirmişti
40'a geçtiğimde YUH  demiştim. Kocaman olmuştum artık. Bana amca dediler :)
46 olunca babamın görmediği yaşdayım demiştim, içim burulmuştu.
Tökezledim, Allah bir uyarı verdi o yıl.
Çok sevinme, kendine dikkat et biraz dedi
49 olunca tıkanan damarlarımı genişlettirdik biraz.
Noluyo dedim yav. Elliyi  göremiycem mi ne!!

50 olduğum gün, ohhhhh dedim ama bir 50 yılım daha kalmadığını hissettirdi bana.
Elli yaşı geride bırakmak tuhaf bir duyguymuş.

Sanki geri sayım başladı şimdi.
Süremi bilsem, sıfıra denk getirmek için düzgün yerden başlardım saymaya, ama belirsiz.
Karanlıkta yürümek gibi, aniden bir duvara toslamak gibi olacak sanırım.
Hiç sevmem  karanlıkta yürümeyi oldum olası.

50. yılımdaki ben kimim?
İlk doğduğum günkü Levend ile bugünkü ben aynımıyız?

Bugünkü karakterim, doğumumdan beri yaşadıklarımla, tanık olduklarımla yuğruldu.
Acılar yaktı, dağladı
Aşklar acıttı, kaçtı
Sevgiler uçurdu, havalandırdı
Nefretler unutturdu  kendini
Hepsi bir parça değiştirdi beni
Hepsi ama hepsi 50 yaşımdaki beni oluşturdu

60'ındaki Levend ile bugünkü ben de farklı olacak
Bugünkü ben , önceki günlerimin toplamı, birikimi ise 60'daki Levend'i bozmadan oluşturmak için daha günlerim var demektir

İyi ve güzel geçsin
Huzurlu ve sağlıklı geçsin
Aşk dolu geçsin, acısız olsun
Daha da çok seveyim
Daha da çok sevileyim
Kalabalık olayım hep

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak