Armutun sapı, üzümün çekirdiği

Başlığı görünce , beni tanıyanlar evlilikle ilgili bir şeyler yazacağımı sanmasın.
Hiç niyetim yok o konulara girmeye :-)

Haftasonu spor salonumuza inmek için bindim asansöre.
Yine bir anne-baba-çocuk üçlüsü var içerde. Çocuk felaket ağlıyor. Etini koparıyorlar sanki.

Annesi çocuğa "bak amca kızacak şimdi" dedi. Ben içimden anasına kızdım, "amca" dediği için ama neyse, çocuğu susturmak öncelikli işim olmalı diye düşündüm.

"Niye ağlıyorsun bakayım?" dedim çocuğa.
Bi anda sustu, gözünü ovuşturarak ve kesik kesik içini çekerek:

"Babam aaamuuutun çekiiideiiini çıkaaaamadan poşete koooduuu" dedi ve avazı çıktığı kadar ağlamaya başladı yeniden.

Hoppalaaa, bu ne biçim bir sebep ağlamak için diye düşünürken, babası da oğlunun bu ceavbına gevrek gevrek güldü, annesi kikirdedi. Umurlarında değil. Sanırım beyinleri iyice uyuşmuş gariplerin.

"Ağlama, baban belki armutun içinde çekirdek yok diye çıkarmamıştır" diye saçma bişey çıktı ağzımdan :-) Tabi çocuğa da saçma gelmiş olmalı ki:

"Neeeeden göööömüşkü içini" diyip iyice tepinmeye başladı. Allahtan -1'e geldik de bu eziyete bi son verme zamanım geldi.

"Babana sor bakalım nerden görmüş" dedim ve hemen asansörden çıktım.

Allah kolaylık versin ana-babalara.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak