Başıma daha neler gelicek kimbilir!

Dün üç arkadaş buluştuk, Kadıköy'e bira içmeye gittik.

Arabayı Postanenin arkasındaki katlı otoparka bıraktık, ve konuşa konuşa çıkıyorduk dışarı.
Kestirme olsun diye, merdiveni kullanmadık, araçların çıktığı yerden çıkmaya karar verdik, telepatiyle.
Ben önden yürüyordum, bişeyler anlatıyorum diğerlerine.

Arkadan "Aman" diye bir ses gelmesiyle, kafamda çatırtı eşliğinde acı hissetmem bir oldu ve kollarıma ağır birşey düştü.



Acıyla gözlerimi kapatmışım ve kucağımda boylu boyunca yatan ağır birşey hissettim.
Aklımda canlanan şu oldu: Otoparkın tavanından bir beton koptu başıma düştük sonra da ben onu kucakladım.

Veya , olmaz ya, eskiden tanıdığım bir kız beni gördü, çantasını savurdu indirdi başıma :-)

Yavaşça gözlerimi açtım. Ne olduğunu anlamaya çalışıyorum ufak ufak.
Baktım, gözlüklerim yerinde. Çok şükür, uğraşamıycam çünkü yenisiyle.

Arkadaşlar, "İyimisin abi, hastaneye gidelim mi?" diyorlar.
Kucağımdakine baktım. Bariyer.

Otopark çıkışındaki bariyer düşmüş kafama. Ve bende onu yere düşmesin diye kucaklamışım.
Herhalde biz ordan çıkarken bir araba çıktı yanımızda, bariyer kapanırken de kafam kesişti onunla.

Aslında bariyer teyet geçmiş. Alnımda saçlarımın başladığı yerin biraz üstüne vurmuş, sonra da kayıp burnumu zedelemiş ardından kucağıma inmiş. Tutmasam zaten düşmezmiş ama olsun ben yine de kucaklamışım.

Biraz önce vursa burnum elimdeydi, veya biraz geç vursa boylu boyunca yerdeydim kırık kafamla.
Yine allah korudu, daha çekeceğim var demek ki :-)

Çok şükür iyiyim şimdi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak