Sistem Çöktü


Yıllaaaaaaaaaaaar önce bir hafta sonu.
Evdeyim. Telefon çalıyor. 
O zamanlar telefonlar sabit. Kalkıyorum yerimden , açıyorum. 

- Nasıl yani , ne zaman olmuş bu Selim?

Oğlum kötü bir şey mı olmuş?
- Sistemler çökmüş anne.
- Eyvaah. Birine bir şey olmuş mu?
- Bir dakika anne...


- Selim, kaldıramıyor musunuz sistemi?

Aman tanrım, makineler mi devrilmis yoksa? Deprem mi oldu ki, hiç hissetmedim ben.
- Annneeee...

- Selim , benim arkadaşları ara hemen gelsinler , ben de hemen yola çıkıp geliyorum.

- Oğlum senin belin sakat. Ağır şeyler kaldırıp benim başımı derde sokma

- Uzun zamandır yama uygulamıyoruz sistemlere tabi.

- Koskoca banka yama mı yapıyor?! Alın yenisini be oğlum.

- Bu arada Selim, firmayı arayın bakalım fix var mıymış bunu düzelten...

- Oğlum aramasınlar orayı burayı , bizde Vicks var , giderken götür yanında ama açık yara varsa sürülmez. Ters ters bakıyorsun bana öyle ama... neyse sen doğrusunu bilirsin artık...
- Annecim, beni şimdi gelip alacaklar. Sistemleri bir çalıştıralım hele, geldiğimde ben sana anlatıcam ne olduğunu.
- Bilgisayarlar mı çalışmıyor? Allah iyiliğini versin, öyle söylesene be oğlum. Kapatıp açsınlar o zaman.
- ........???

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak