Para değil tutkudur mutlu hayatın formülü


Hep dile getirdim, herkesin yaşam amacı özünde, mutlu ve huzurlu yaşamaktır. Önemli olan bu amaca varmak için izleyeceğimiz yolun bizi gerçekten bu amaca ulaştırıp ulaştırmayacağı.

Bir arkadaşımın oğlu,  daha ergenken annesine seslendi, bana yat alabileceğim bir meslek söyle diye.  Şimdi otuzlu yaşlarda, ne yatı var ne yatı alacak parası ne de işi var.  Çünkü tutkusu yat değildi ve hiçbir zaman da yatı olmayacak. Önce tutkusunu bulup peşinde koşmalı.

Aşağıda linkini paylaştığım yayını tesadüfen seyrettim. Tezimi kanıtlayan herşey beni çok heyecanlandırıyor. 

Bu yayının üzerine benim birşeyler yazmam çok yersiz olacağından, seyredin ve ne demek istediğimi Tuğçe hanım kendisi anlatsın size.

Tutkudur zenginlik, tutkudur mutluluk ve huzur. 

"Kararlarımda yarını hiç düşünmüyorum çünkü yarın ne olacağını bilmiyorum" diyor ve atları severek yaşamını sürdürüyor,  ertelemiyor yaşamını. 

Tutkusunun Peşinde Koşanlar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak