Var mı Yok mu?

Tatildeyken küçük çocuğu çişe tutma görevi bana verilirse olacağı bu. Arkadaşım rica etti, tuvalete ben götürdüm, aldım kucağıma.
- Hadi yap
- Yok çişim
- Demin çişim var dedin
- Vardı
- Yap o zaman
- Şimdi yok


- Niye var dedin?
- Çişim vardı
- Yap işte, bekliyorum
- Gelmiyor
- Olum yapsana çişini, kollarım yoruldu
- Niye yoruldun?
- Çok ağırsın
- Ben büyüdüm mü?
- Büyüdün
- Niye büyüdüm?
- Yap şu çişini de gidelim hadi
- Önce sen yap
- Yok benim çişim
- Niye geldin peki?
- Sana çiş yaptırıcam
- Benim çişim yok
- O zaman niye geldik buraya?
- Sen getirdin
- Çişim var demişsin
- Yok şimdi
- Niye var dedin ulan?
- Demin vardı
- Yap şunu artık
- Yaptııım
- ?!?!? Ne zaman yaptın?
- Havuzda
- Niye havuza yaptın be?
- Çişim vardı
- Niye söylemedin anana?
- Söylediiim
- O ne dedi?
- Sana dedi, bana demedi
- Lan manyak ettin beni be. Yürü gidiyoruz.
- Ayaklarım yere değmesin, annem kızar
- Uçurucam zaten şimdi seni
- Babama söyliycem
- Yürü...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak