FLAMA

 

Babam, Ferhat Öztürk ve makam arabası


Ölümünden 50 yıl sonra, 2023 Ocak ayında, rahmetli babam Hikmet Yılmaz Abay'ı bizzat tanıyan Ferhat Öztürk beyden, bir anısını öğrendim. Bu anı , ben 5 yaşımdayken Diyarbakır'da geçiyor ve ilk kez öğreniyorum. Anıyı burada paylaşarak babamı birkez daha saygıyla, sevgiyle, hasretle anıyorum. Ruhun şad olsun baba.

Çok teşekkürler Ferhat bey. 

Size bir de bir anımı yazmak istiyorum.

1970 yılında babanız taburla ilişiğini kesip ayrılırken evine götürdüm. arabanın forsunu(flamasını) açtırmadı , "artık ben istikam tabur komutanlıgından ayrıldım" dedi. O sözü beni çok etkilemişti ve ağlamıştım. Eve varınca beni evine davet etti bana şu sözleri söyledi; "uzun zamandır şöförümsün senden çok memnunum ehliyet almaya çalışıyorsun sivil hayatında belki uzun yol şöförlüğü yaparsın kesinlikle sürat yapma ve bu sözümü hatırla" dedi. "Gülegüle git Allah anana babana kavuştursun" dedi ve ayrıldık. 

Ve ben askerden sonra ehliyeti alarak 41 yıl boyunca uzun yol şöförlüğü yaptım yurt dışı da dahil. 2016 yılında uzun yol şöförlüğünü bıraktım ve şimdi emekliyim. 

Sizinle de bu anımı paylaşmak istedim selamlar.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak