G Sitesi

Pazar günü arkadaşımı almak için evden çıktım aceleyle.
Arabam -2. kattaydı.
Asansöre bindim. -2'ye bastım.
-1'de durdu.
Bir karıkoca küçük kızlarıyla bindiler. Kız esmer güzeli ve 3-4 yaşlarında.
Kız hemen G'ye bastı, yukarı çıkıyorlarmış.
Kızla aramızda şu diyalog geçti :-)

- Üzgünüm ama aşağıda gidicez önce.
- Biz G sitesinde oturuyoruz.
- Ben de -2'ye gidiyorum ama.
- Önce bizi evimize bırakmalı.
- Ben önce bindim, o yüzden önce beni bırakacak.

Kız bir annesine bir babasına baktı, üzgün ve yardım ister gibi.
Sonra asansör -2'de durdu.
Kapı açılınca küçük kız şöyle kafasını uzatıp dışarıya baktı, nereye geldik diye.
Müsaade istedim, anne ve babasına "İyi günler" diledim ve çıktım asansörden.
Tam kapı kapanırken küçük kızın yorumunu duydum, sesini kalınlaştırarak:

- Adam galiba otoparkta oturuyor...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak