Oldu mu şimdi

Ne oldu şimdi?!
Oldu mu böyle?
Yokluğun daha mı iyi geldi bana?
Sen yalnızdın ben yalnızdım
Ne değişti şimdi?!

Seni mutlu ettikçe ben mutluydum
Sen güldükçe yüreğim gülüyordu benim
Sen mutlu olmak isteyendin, ben de mutlu etmeyi sevendim.
Mutlu edebildiğim insan, beni benden alıp giderse bana ne kalır
Kendimi mutlu edemiyorum ki
Beni mutlu edeni yaratıyorum, o da alıp başını gidiyor
Fırtınalı günlerde sığınılan bir limanım
Güzel günler geri geldiğinde terkedilenim
Bu liman , hala kendisinin bir liman olduğunu öğrenemedi

Huysuzdun ama son huysuzluğun iyi olmadı
Her halini sevdim de bu halini sevmedim.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Tüm gemiler limana döner
Dönmeyen sadece batıklardır

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak