Kayıp Haberi

Epeydir güzel bir şey yazamıyorum. Yok çünkü.

Bir hafta içinde üstüste öyle kayıplar yaşadım ki. Hepsi hayatımda iyi yer eden, alışkanlığım haline gelen kişilerdi. Çoğu öyle ya da böyle geri dönebilir veya  yeniden kazanılabilir. Fakat yine de firen mesafesi uzun sürdü, üzüntüm ses getirdi ve ortalığı lastik kokusu sardı. :-)

Fakat bir yandan da diyordum ki,  bu kadar olay 3 gün içinde meydana geliyorsa, bundan da iyilik mi beklemeliyim! Dayanıklılığım mı test ediliyor? Yetsin artık diyordum ki bugün bir kayıp daha oldu hayatımda.

Her sabah görmeye alıştığım ve artık ondan ayrılamayacağımı sandığım bir kayıp. Aslında ben de ondan ayrılmak istiyordum uzun zamandır ama çok zor geliyordu gerçekten. Alışkanlıklar ayrılmamıza engel oluyordu. Elbet bir gün gidecekti , o gün bugünmüş.

Son bir haftada tam iki (2) kilo kaybetmişim :-)
Yine 80 kiloyum.


Yorumlar

Adsız dedi ki…
:) :) :)
Alemsin Levend Abay :)
Hacer Özbakır
Arsiz Bocuk dedi ki…
Gecmis olsun

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak