Evden Çalışmanın Rahatlığı


 

Birden elindeki kalemi fırlatıp, arkasına yaslandı. Artık dayanamıyordu. Önündeki bilgisayar ekranından mesajlar aşağıya doğru hızla kayıyor , kendisine gönderilen epostaları okuyamıyordu artık. Yetişemiyordu. Birini okuyup cevaplayana kadar 10 eposta daha geliyordu. Bir  de evden çalışmak konfordur derdi. Kocası da evden çalışıyor şimdi. "Nazan, ne zaman yemek hazır olur, kurt gibi acıktım" Etrafına göz attı, herşey darmadağın. Yanındaki sehpada sütlü yulaf ezmesi kasesi, içindeki kaşık dantelli örtünün üstüne yuvarlanmış. Değil yiyecek yemek pişirecek vakti yok. "Anneeee, bir bakar mısın, öğretmenimin sesi gelmiyor yine". Artık cevap verecek mecali kalmadı. "Bu pandemi hepimizi biryere topladı, toptan yok edecek. Yardımcı da tutamıyorum. Daha alışveriş yapılacak." diye geçirdi içinden. "Offff" dedi, hiçbirine cevap vermedi

Televizyonu açtı, beyni durmuştu... Kanalları gezmeye başladı. Her kanalda aynı adam. Günde 5 vakit açılış yapıyor diye düşündü. Belgesel kanallarına geçti. "A-a o ne biçim hayvan..." diye düşündü. Tembel Hayvan yazıyordu ekranın köşesinde. Bir süre donmuş vaziyette izledi. "Ooohhhh" dedi. "Bu da canlı, ben de. Ben akıllıyım o değil güya.  Şuna bak, güya kaplanlardan kaçıyor." Hayvanı içinden seslendirmeye başladı. Yayvan yayvan "Ağaca tırmansam mı tırmanmasam mı? Sağ kolumu mu uzatsam, sol kolumu mu uzatsam. Yok yok burada kalsam, nasıl olsa kaplan gelemez. Ya gelirse. Dur sağ kolumla şu dalı tutayım. Ayy ne uğraşıcam. Sol kolum o dala daha yakın. Tırnaklarım da uzamış, kemirsem mi? Kim uğraşacak şimdi kemirmekle. Bir de sağ kolumu uzatayım, acelem yok nasıl olsa. Amaaaan kaplan gelse nolur gelmese nolur."

Birden yüksek sesle konuşmaya başladı. " "Yahu hayvan canından olacak, şunun rahatlığına bak. Bu hayvan evrenden bana mesaj olmasın." Seslendi "Kızıııım, öğretmenine soru ver, ben ne anlarım. Hadi kızım ona soruver"... "Mehmet, ne acıkması ya, daha yeni yaptık kahvaltıyı, ne çabuk acıktın hayatım, sen de şeker var galiba, bir doktora görün bence"... "Ahahahah mesajlara bak, ne güzel akıyor, aktıkça bir hoş olmaya başlıyorum. Daha hızlı daha hızlı akın... Ahahaha genel müdür de mesaj yazmış. Süpersin sen başkan... Basayım sana da bir DELETE" 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tiroid'deki nodülüm neden ufaldı

LevenD mi doğru LevenT mi tartışmasına son veriyorum.

Geçmişle barışmak